onsdag 30 april 2008

BVC

Jag visste att det var något vi glömt, men det ordnade sig ändå för BVC-tantan ringde upp så fort hon fick våra papper. Det var så klart bråttom bråttom att väga lille Tjyven, helst skulle vi komma på stört, men efter att maken förklarat att jag just inte tar mig någonstans och dessutom inte kan vara själv med de stora barnen, gick hon med på att vänta till på fredag med att se om det är plus eller minus på vågen... Känner att jag inte riktigt orkar med någon vikthysteri just nu, men förhoppningsvis har han gått upp bra och hon hittar inget att klaga på.

2 kommentarer:

Lotta sa...

Men kunde inte människan ta med sig vågen och komma till ER och väga???

Lite service kan man väl begära. :)

Alex sa...

Vikthysteri har jag nu varit med om med två ungar, så jag vet hur trött du måste vara på det. Bvc brukar väl komma hem första gången!?