fredag 4 april 2008

Dagens siffror och veckans hälsorapport

Dagens datum är 2008-04-04
Du har gått 245 fulla dagar (av 280).

Du är i tredje trimestern (av tre)
Du är i 8:e månaden (av 9 - kalendermånader)
Du är i 9:e gravmånaden (av 10 - lunarmånader)
Du är i 35:e veckan (av 40)
Du är i v35+0 (av 40+0)

Vikt 68.9 kilo (+0.7 kilo på två veckor)

Hälsorapport:
Hade hoppats att de två järninjektionerna skulle gjort mig piggare, men jag tycker nog att jag känner mig ungefär lika trött och orkeslös som innan... Tungt och trångt är det i magen (ongen vägrar ju fixerar sig, utan ligger högt och lite härs och tvärs), och halsbrännan gör sig påmind i stort sett hela dagarna. Svamparna (och kanske något annat?) gör att jag mår fashionabelt illamående mest hela tiden. Aptiten är för det mesta obefintligt, men när den väl slår till passar jag på att äta något gott (även om portionerna är minimala).

Inga kommentarer: